dubble



Måndagen är här och ännu nån dag närmare målet! kan ju rulla en snabb lite shortcut sammanfattning av helgETT.
I fredags var det full kareta hos avve_b först, med lite chips och dip kom vi iväg till EGO lite senare på kvällen.

Lördagen som sagt, var det inte mycket pigga huvuden. dem flesta satt hemma och så också halva rdnb. medans så va fallet så passade andra halvan på att dricka lite drinkar inne i stan.

Söndagen är inte ens värd att skriva om, måste vara den tråkigaste dagen på hela veckan!

Sen var de ju tillbaks i skolan idag för lite matematik och svenska. och det tisslades och tasslades i varje hörn om jochi big bertha party på fredag. kan de bli årets party eller faller han på mållinjen, än så länge ser de riktigt bra ut.
juste

VI SES PÅ HOVET, PÅ TORSDAG!
/rdnb

Kommentarer
Postat av: J

Haha japps, där fanns lilla jag me tyvärr :)

2008-12-09 @ 12:35:04
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: J

Haha, Nej faktiskt inte :)

Bryr mig inte speciellt mycket, dom känner inte mig iallefall, Så folk borde inte gå efter all jävla skit som sägs xP



De är min åsikt iallefall. Kul med rykten, men inte alltid ,.. ohc kanske inte för alla :)

2008-12-10 @ 11:19:55
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0