Nu flyter det! 3December, varsegoda



Ja vad ska man säga?!
Sammanfattningen av dagen lyder såhär: som jag nämnde redan igår så var det idag dags för bad. men med följd av tråkiga nyheter. hjorten som han kallas, dök aldrig upp och det vart en grymt dåig stämning eftersom det var sagt att tävlingen skulle äga rum just idag. inte nog med det, så skolkade joch som vanligt, ack ack ack den gossen asså. hoppas han rycker upp sig till sin fest iaf.

sendan var det två riktiga skit lektioner. läraren var inte där så alla satt bara och surfa och kolla porrfilm på KAWE @PEA´S dator. alla satt klistrade som om dem aldrig sett något liknande förut. ni kan ju själva tänka ut hur det såg ut, 10 grabbar står med öppna munnar på en historia B lektion.

Imorn är det sista skoldagen för veckan och ännu en dag närmare julafton. ska bli kuul att se hur helgen ser ut.

/RDNB

Kommentarer
Postat av: J

Jo vet, Jag ahr själv vart utsatt för sånt :P så jag vet hur de känns för andra, men jag skiter i de nu ofta, :P orkar inte bry mig, mer reklam för mig tänker jag ;P mer besökare te maj! hah ;P

2008-12-04 @ 19:35:15
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: JANNE Å!

Pfft, hundralappar. Själv ligger jag och glassar i tusenlappar i ett fullt badkar. Kissisar!

2008-12-04 @ 23:32:19
Postat av: www.trakvistaunited.se

JANNE Å!!!! JANNE Å!!!!!! JANNE Å JANNE Å JANNE Å!

2008-12-05 @ 11:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0