AVVE_bajset

Mycket snack nu styggatanken!
jasså så vi sitter hemma på kvällarna och spelar fifa och hänger på dovas?!
är de så du vill ha det så visst.
avve_bajen aka styggatanken, jaa ni hör ju själva. det var en kille på förskolan som kom på namnet till hans blogg, och avve, caledonien är inte mycket att skryta om heller.
Det är inte vi som brukar sitta gå till donien direkt efter skolan på onsdagar och supa så hårt så man blir kvar där och får det jobbigt att ta sig till skolan dan efter ;)
så vi på rdnb föreslår att det hela sluta här. för om detta drivs vidare, vet vi inte om du kommer må så speciellt vidare;)


vi gillar dig avve_b, remember that!


Lovisa, du behöver inte vara orolig den här killen har fina sidor också.

/RDNB

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni klippt bort anna och maria..

2008-11-10 @ 21:30:03
Postat av: kawe

hahah avve_bajjen är bäst i världen :D

2008-11-11 @ 09:25:12
Postat av: Satan

Jag tycker det är starkt gjort av den där grabben att stå över era sturep helger! ;) Låt honom hänga på dovas medans ni rutnar i kokainhärvor!

2008-11-11 @ 15:26:29
Postat av: Tank

Haha, ni försöker dissa mig över eran blogg och kolla vilka kommentarer ni får. Alla är med mig och Mot er, t.om "Satan" vem det nu var som använde det smeknamnet. Så jävla bra iallafall, imorn hoppas jag vi ses på Caledonien så vi kan dricka några peace, love & understandning bira tillsammans!



2008-11-11 @ 21:07:41
URL: http://styggatanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0