väntar in f r e d a g e n...

Vill först tacka er som läser denna skit blogg, haha . Ne men seriöst, det är kul att så många vill ta del i våran vardag. I och med detta vill jag även länka en passande länk till detta;

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=23887

kan vara ganksa svårt att blogga ibland ocksånär ingen läser bloggen ;)

Sen det här med förra jochi inlägget, vill bara påpeka att han blir vän med DEM FLESTA, han är alltså väldigt kräsen och ger sällan om han verkligen inte hittat den rätta pinglan.
Det är mycket kring jochi nu, idag tex släppte han en shysst liten nyhet:

"pojkar, jag tror jag är ensam hemma i helgen"

rdnb fick idag även reda på att födelsedags barnet pitepallt nyllet skippar det här med middag imorn pga familje/släkt middag och det kan man ju förstå. Men man ska aldrig säga aldrig, grabben planerar att skjuta lite på grabbmiddagen och köra den på lördagen istället för att spara det bästa till sist lixom, vi får se hur det går med det!

Sen vill vi även avslöja att en hemlig bild väntar, som avve_b sitter inne på och inte vågar publicera. vi får se om grbben tar sig i kragen eller om rdnb får chansen.


HÅLL ER UPPDATERADE OM NI INTE VILL MISSSA RDNB:s HELG!

/rdnb

Kommentarer
Postat av: http://styggatanken.blogg.se/

Haha, skön bild.. Wack Wack!

Om bilden kommer upp vet jag inte än, antagligen slevar jag upp den eller så låter jag rdnb releasa den. Vem det än blir, kommer bilden göra succé.

2008-10-23 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0