Spårat eller Tårat? GÄSTBLOGG

Vi sitter här top 5 kåtaste i sundby. Eliten har sammlats vi inväntar kvinnligt sällskap. Gårdagen var spårad jag (kawe) fyllde vuxet 18 år fattah tung jag e  kvällen började med en träning i löthallen pumpade biceps innan som warmup drog en tralla sen körde jag stenhårt alrig sett toby och jochen lira så dåligt sjklart nätade man 5-6 sköna mål mikey gick i extas och frågade om blow efter matchen, men jag hade ju annat för mig ner till spånga station 244km/h riktiga knyck hämta upp aspen walthers baby WLTHERS, vi cruisa hem till my crib jävlar va brudar de var här i går minst 20 st och STG 8 killar. Vi söp som aldrig förr och hälften av gänget fick ligga 4/8 BRA UTDELNNING KÅTA GRABBAR :D, finnaste ligget fick kalle kanin nylund så klart länge sen man hörde så höga stön från lillebrorsans rum sjukt sick kalle sick... vi visar vart skåpet ska stå och krockar 780.000 range rover sport i svandammen sorry matte den går nog inte igenom bilbesiktningen i år hahaha.

AJt sing out kAWELITou

adfd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0