OASKAOSKAOS

tyvär var vi tvungna att plocka bort det förra inlägget pga klagomål, detta visar på att vi på rdnb även kan vara rättvisa.
men EN sak ska ni alla veta;
Läsare styr inte denna blogg! undantag kan diskuteras, THE END!

vissa börjar nämligen tycka att bloggen gå över styr, men vi får hoppas att det bara är några som vill ta över tronen. för visst är det alltid kul med skvaller och hemliga pics.

juste, angående anonym som skrev det där om porrparty ala blondinbella 2004, faan va kul! för det ser verkligen ut som det på bilderna.
alla står med hakorna nere i backen och bara dreglar, tjejer som killar. aa, väldigt roliga minnen iaf och nee, dem flesta var över 18.

Annars var det första skoldagen idag och den här klumpen i magen finns nu återigen på plats, det var direkt tillbaka till helvetet!
Sen så är det ju kryssning imorn! kan bli kul och se hur många det ät som dyker upp, alla vart ju lite nedstämda när vi inte fick ha den 5e som det var sagt. men jaja det är väl bara flippa?!, eller så chillar man, det finns saker till alla!
det återstår och se vem som tar hem årets första GULDKAGGE också, spännande!


vi passar även på att sno en video utav KAWE, denns killen på videon bjuder iaf på sig själv;) det gillar vi starkt cole8,
ooj soorry

/rdnb

Kommentarer
Postat av: Anonym

SER/SÅG?! Det var ju en jävla ripoff på blondinbella 04?! Fan kom igen nu!

Och dom flesta över 18? Det syntes inte ;) Och om majoriteten av festen bestod av brudar, så var nog dom flesta 92/93. I know you guys!



LAMMKÖTT!



Förresten, latino/syrian/arab/blatteröven såg jävligt nice ut. Kan man få henens nummer?

2009-01-08 @ 01:43:39
Postat av: Micha

men färskingarna åkte ju aldrig på sin kryssning som ni senast snackade om idag i skolan... hmmmm....





Och till anonym ovanför: Jag är jugge och ger inte ut mitt nr till någon patetisk stackare som inte har ngt bättre för sig än att läsa en blogg där man komenterar och inte ens kan skriva sitt namn....

2009-01-08 @ 20:32:55
Postat av: Anonym

SKYLL DIG SJÄLV FÖR ATT DU SKÄMT UT DIG!



Jävla brud.

2009-01-08 @ 21:13:38
Postat av: Anonym

Skyll dig själv för att du skämt ut dig! ;)

Kan du att dansa halvnäck på ett jävla bord inför minst tio pers, så tål du nog en anonym som kommenterar skiten på en jävla blogg!

2009-01-08 @ 21:17:08
Postat av: Micha

Men va trevligt att ni kan lämna namn efter er, står ni inte för vad ni tycker eller?

Jag tycker inte att jag har skämt ut mig, jag hade jätte kul och så länge jag har det är jag glad. Tål och tål... jag tycker man ska stå för vad man tycker och tänker. Det e de!

2009-01-08 @ 21:41:25
Postat av: Anonym

Står och står, det handlar inte om det. Även om jag skulle lämna efter mig ett namn, skulle du ändå inte veta vem jag var!



Men okej, eftersom namn verkar vara så viktigt: Therese, född 89, bor i bromma, blond, gröna ögon, 1.68 lång, hur jag hittade hit: okänd källa.



Och vad man tycker och tänker om en brud som dansar halvnaken på ett bord, är inte så jävla mycket att stå för haha. Det är mest bara kul att se att man glider från det riktiga ämnet, för att man inte lämnar efter sig ett "namn" ;)

2009-01-08 @ 22:17:28
Postat av: Micha

Ja eftersom att jag tycker att man ska stå för vad man tycker och tänker, jag frågade efter ett namn jag bryr mig helt seriöst inte om hur lång du e.... Halvnaken? jag hade en klänning på mig. Varför bryr du dig över huvudtaget? känner du att det lixom stör dig på något sätt eller?

Nemen att du ens yttrar dig om vad du tycker och tänker om en tjej som dansar "halvnaken" på ett bord e ju bara roligt...



Du verkar ha tid med sånt här men det har inte jag! Hoppas vi ses någon gång så vi kan dansa kanske till och med nakna tillsammans!

2009-01-08 @ 22:28:49
Postat av: Anonym

Nej, jag stör mig inte alls. Stör mig bara på att du kallar mig en patetisk stackare bara för att jag inte gav dig ett namn haha, och att du inte ger ut ut nummer till sådana som mig ;) Jag som bara tyckte att du såg snygg ut, och ha kul för att det kändes som ett porrparty ala blondinbella 04!



Du verkar ha tid att kommentera här lika mycket som jag har! Well, i wish vi kunde dansa nakna tillsammans en vacker dag. Det hade varit nice!

2009-01-08 @ 22:49:38
Postat av: Matteus

Haha, det är roligare att läsa kommentarerna än att läsa inläggen. Inte för att skapa nån diskussion nu men, jag förstår inte riktigt heller på vilket sätt hon skämt ut sig? Hon bjuder på sig själv och skäms knappast över det.. Så vad är grejen? Jag vet inte om du är fjortis eller nåt som vet så pass mycket om blondinbellas fester 04 men hur kan du säga att det är ett porrparty för att folk dansar på bordet? Hoppas att du hamnar på en riktig fest nån gång och inte behöver klaga på andra folk som försöker ha roligt.

2009-01-08 @ 23:11:03
Postat av: Anonym

- Kul hur du definierar fjortis!

- Jag har inte sagt att det är ett porrparty för att folk dansat på ett "bord" specifikt, eller hur?

Jag kallar det porrparty för att det var så jag uppfattade bilderna!



Nej, hon skäms knappast för det, men hon kanske borde. Sen kanske man borde ställa frågan varför bilderna raderades från bloggen ;) Av vilken anledning då? För att det var för avklätt? För att hon skäms? Var det stötande pga att det just var för avklätt? Hemlighets stämplat för att vissa personer inte ska veta vad som hänt?



Jadu, man kan ju undra! Om ingen har något problem med bilderna, (som det verkar) så kan man ju ladda upp dom igen! ;)



Hade aldrig kallat det porrparty, om det inte vore för att killen stod i endast kallingar, och tjejen med uppdragen klänning upp till midjan och visade arslet. Right?

2009-01-09 @ 00:13:13
Postat av: Micha

Gå och lägg dig och sov nu och sluta fundera så mycke...

2009-01-09 @ 00:47:57
Postat av: Anonym

Haha, ägd.

2009-01-09 @ 14:11:11
Postat av: Arvid

Samma IP? Nej!

Så sluta ljug.

2009-01-12 @ 14:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0